1. Αποδοχή όρων χρήσης και συναλλαγών

Πριν την οριστική υποβολή της παραγγελίας, θα σας ζητηθεί να αποδεχτείτε του Όρους Χρήσης του ηλεκτρονικού μας καταστήματος. Επιλέγοντας την αποδοχή τους, δηλώνετε πως έχετε διαβάσει και συμφωνείτε πλήρως με τις προϋποθέσεις συναλλαγών και τους όρους / τρόπους παραγγελίας, αποστολής και επιστροφής των προϊόντων. Επίσης, είναι αυτονόητο πως θα πρέπει να διαβάζετε προσεκτικά τις περιγραφές και πληροφορίες των προϊόντων που επιλέγετε να αγοράσετε, έτσι ώστε να γνωρίζετε τα χαρακτηριστικά τους πριν τα παραλάβετε και τα χρησιμοποιήσετε.

2. Τροποποίηση όρων χρήσης

Η εταιρεία ‘’Synchronize’’ διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί ή να ανανεώνει χωρίς προειδοποίηση, τους όρους και τις προϋποθέσεις συναλλαγών και χρήσης του ηλεκτρονικού της καταστήματος.

3. Τήρηση αρχείου

Σας ενημερώνουμε ότι βάσει της σχετικής νομοθεσίας, τηρούμε τα εμπορικά προσωπικά σας στοιχεία στο αρχείο μας και έχετε πρόσβαση σε αυτά σύμφωνα με το νόμο.

4. Ασφάλεια / προσωπικά δεδομένα

Απαραίτητη προϋπόθεση για την έναρξη της μεταξύ μας συνδιαλλαγής είναι η γνωστοποίηση από πλευράς σας κάποιων προσωπικών σας στοιχείων. Για να μπορέσετε να ολοκληρώσετε μια παραγγελία θα σας ζητήσουμε το πλήρες ονοματεπώνυμό σας, τη διεύθυνση στην οποία θα αποσταλούν τα προϊόντα, τον αριθμό του τηλεφώνου σας και την ηλεκτρονική σας διεύθυνση. Η εταιρεία ακολουθώντας τις αρχές της προστασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, δεν πρόκειται να προβεί σε οποιαδήποτε αθέμιτη και χωρίς την προηγούμενη έγκρισή σας χρήση. Συγκεκριμένα, η εταιρεία με κανέναν τρόπο δεν αποκαλύπτει, δημοσιοποιεί, πωλεί ή ανταλλάσσει τα προσωπικά στοιχεία και τις πληροφορίες που μας εμπιστεύεστε. Επίσης μπορείτε οποτεδήποτε να προβείτε, εφόσον υπάρχει λόγος, στην αλλαγή των προσωπικών στοιχείων που μας έχετε γνωστοποιήσει ή να ζητήσετε τη διαγραφή τους.

5. Προστασία προσωπικών στοιχείων

Τα προσωπικά στοιχεία που καταχωρείτε στην εγγραφή σας ως μέλος χρησιμοποιούνται αποκλειστικά και μόνον από την εταιρεία ‘’Synchronize’’ για την εκτέλεση των παραγγελιών σας. Σε καμία περίπτωση δεν έχουν πρόσβαση σε αυτά πρόσωπα που δεν διατηρούν σχέση συνεργασίας με την επιχείρησή μας.

6. Δικαίωμα Υπαναχώρησης / Επιστροφή

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε ολόκληρη την παραγγελία που πραγματοποιήσατε μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος ή μέρος αυτής, εντός προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που εσείς ή ένας τρίτος, διάφορος του μεταφορέα και υποδειχθείς από εσάς, απέκτησε τη φυσική κατοχή των αγαθών.

7. Επιστροφές ΔΕΝ γίνονται δεκτές:

Σε προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα για επιστροφή για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση.
Σε προϊόντα που έχουν υποστεί φθορά λόγω κακής χρήσης, λόγω ακατάλληλης μεθόδου καθαρισμού/πλύσης, κλπ.

8. Η επιστροφή δύναται να γίνει με τον εξής τρόπο:

Να αποστείλετε τα προϊόντα στο κατάστημα μας (ταχυδρομικά στοιχεία του οποίου αναγράφονται στο παραστατικό αγοράς) αναλαμβάνοντας το άμεσο κόστος επιστροφής των προϊόντων, σύμφωνα με την παρ. 10 του άρθρου 4 του Ν.2251/1994. Στην περίπτωση που ο λόγος της επιστροφής αφορά σε λάθος της επιχείρησης, δεσμευόμαστε να αναλάβουμε το κόστος επιστροφής, υπό την προϋπόθεση πως η επιστροφή έχει γίνει με τη συνεργαζόμενη μεταφορική εταιρεία Speedex courier . Από τη στιγμή που τα προϊόντα φύγουν από εσάς, η επιχείρηση τα παραλαμβάνει εντός 5 εργάσιμων ημερών και μέσω τηs Speedex Courier. Σε περίπτωση που επιλέξετε άλλες μεταφορικές εταιρείες, δεν μπορούμε να παρέχουμε καμία εγγύηση για τους χρόνους παραλαβής των προϊόντων που μας επιστρέφετε. Σε περίπτωση που επιλέξετε την αποστολή με ταχυδρομείο, θα πρέπει υποχρεωτικά να γίνει με τη μέθοδο του «συστημένου» διαφορετικά δεν μπορούμε να παραλάβουμε την επιστροφή σας. Για τις επιστροφές προϊόντων από το εξωτερικό, είναι απαραίτητο να επικοινωνήσετε μαζί μας πριν επιλέξετε μέθοδο αποστολής και μεταφορική εταιρία.
Σε κάθε περίπτωση η επιστροφή της ηλεκτρονικής σας παραγγελίας είναι εφικτή υπό τις κάτωθι προϋποθέσεις:

Προτού προβείτε σε κάποια ενέργεια, θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας στο τηλέφωνο 27520 28283 (Δευ-Παρ, 09:00-15:00) ή στέλνοντας μήνυμα στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@synchronize.gr, ώστε να μας ενημερώσετε για την πρόθεση επιστροφής του προϊόντος ή των προϊόντων που παραλάβατε.

Τα προϊόντα θα πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση, μη χρησιμοποιημένα, χωρίς να έχουν αφαιρεθεί οι ειδικές σημάνσεις που φέρουν (π.χ. ετικέτες) και να βρίσκονται στην αρχική τους συσκευασία.

Μαζί με τα προϊόντα οφείλετε να συμπεριλάβετε και όλα τα έγγραφα τα οποία τα συνόδευαν (π.χ. απόδειξη λιανικής πώλησης, τιμολόγιο και δελτίο αποστολής ή κάρτα αλλαγής).

Επιστροφές χωρίς χρέωση, εντός Ελλάδος, αποκλειστικά με την εταιρεία διανομών SPEEDEX Courier. Θα χρειαστεί να επιλέξετε “χρέωση παραλήπτη” κατά την παράδοση του δέματός σας.
Σε περίπτωση επιλογής άλλης εταιρεία διανομών εκτός της SPEEDEX, ο πελάτης επιβαρύνεται με τα έξοδα αποστολής. Η πολιτική αυτή περιορίζεται σε μία μόνο επιστροφή ανά παραγγελία.
Σε περίπτωση που η παραγγελία επιστρέφεται από χώρα εκτός Ελλάδος, ο πελάτης επιβαρύνεται με τα έξοδα αποστολής.

Όταν παραληφθούν τα προϊόντα, θα ελεγχθούν ως προς την κατάστασή τους και εφόσον τηρούνται οι όροι της πολιτικής επιστροφών της επιχείρησης, θα εκδοθεί άμεσα πιστωτικό σημείωμα ίσης αξίας προκειμένου να το αξιοποιήσετε στην επόμενη αγορά σας . Σε περίπτωση που επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων, η επιχείρηση υποχρεούται να σας αποδώσει εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών το τίμημα που εισέπραξε για τα επιστρεφόμενα προϊόντα και με τον ίδιο μέσον που χρησιμοποιήθηκε για την πληρωμή τους. Συγκεκριμένα:

Εάν η εξόφληση έγινε με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα μέσω του eshop, η επιχείρηση, εφόσον έχει εισπράξει το τίμημα από την τράπεζα, θα υποχρεούται να ενημερώσει την τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί σε κάθε προβλεπόμενη ενέργεια. Η επιχείρηση, κατόπιν της ενημέρωσης αυτής ουδεμία ευθύνη φέρει για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από τη σύμβαση που έχει καταρτιστεί μεταξύ της εκδότριας τράπεζας και του πελάτη.

Εάν η εξόφληση έγινε με κατάθεση σε έναν από τους τραπεζικούς μας λογαριασμούς, η επιστροφή των χρημάτων θα γίνει αποκλειστικά σε λογαριασμό Εθνικής Τράπεζας, σημειώνοντας τον IBAN και το ονοματεπώνυμο του δικαιούχου.

9. Ελαττωματικά προϊόντα

Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος απευθυνθείτε στην επιχείρηση μας για την αντικατάσταση του. Εμείς θα σας αντικαταστήσουμε το προϊόν εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις του νόμου και τηρηθούν οι όροι της πολιτικής επιστροφών της επιχείρησης.

10. Αποποίηση ευθύνης

H επιχείρηση δεν ευθύνεται για τυχόν λάθη σε χαρακτηριστικά ή φωτογραφίες και διατηρεί το δικαίωμα αλλαγής τιμών χωρίς προειδοποίηση. Η μεταφορά των εμπορευμάτων γίνεται για λογαριασμό και με ευθύνη του αγοραστή.

 

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΓΟΡΩΝ

Αποδεκτές καθίστανται οι παρακάτω μέθοδοι αγοράς:

1. Πιστωτική ή Χρεωστική Κάρτα

Η εταιρεία Synchronize δεν αποθηκεύει ούτε επεξεργάζεται τις πληροφορίες κάποιας πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας. Όλες οι συναλλαγές πραγματοποιούνται στο ασφαλές περιβάλλον της Εθνικής Τράπεζας.

2. Τραπεζική Κατάθεση

Μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας με τραπεζική κατάθεση στους παρακάτω λογαριασμούς:

 

ΑΚΥΡΩΣΗ Η ΑΛΛΑΓΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Για οποιαδήποτε ακύρωση / τροποποιήση της παραγγελίας ή αλλαγή διεύθυνσης ή πληρωμής , μπορείτε να στείλετε email στο info@synchronize.gr.